
Метою уроку було дослідити чинники, які
впливають на вживання алкоголю, висвітлити зміст соціально-психологічної
технології з профілактики алкоголізму.
Учні ознайомились з основними факторами, які впливають на узалежнення.
Читаючи листи дітей, батьки яких є алкоголіками, мимоволі переймалися тим
болем, який кричить з кожного рядка, побачили всю глибину прірви, в яку
потрапляє маленька людина. Зібрані листи дітей з родин, де вживають алкоголем,
– яскравий свідчення того, що допомога існує. Конкретна, ефективна, доступна.
Учням роздавали конверти з «правдами» і «міфами» про алкоголізм, де їм потрібно
було визначити правдиві факти. Також дев’ятикласники
виконали інсценізацію сім’ї,
в якій існує дана проблема.
Такий профілактичний захід спрямований на
боротьбу зі зловживанням алкоголю і, найголовніше, – виховання антиалкогольної
спрямованості особистості неповнолітніх.