«Особливі діти – перш за все діти, а потім вже особливі»
(Л. С. Виготський)
Кожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Це означає готовність у будь-який час прийняти кожну дитину, прагнучи створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу.
30 жовтня 2019 року відбулася зустріч педагогічного колективу школи під Ратушею з представниками інклюзивно-ресурсного центу Яворівської районної ради Львівської області, а саме директором Н.С. Пелих, практичним психологом О.Б. Чугаєвською та вчителем-дефектологом О.А. Зелінською. Захід проведено з метою ознайомлення педагогів школи з досвідом роботи щодо ефективної організації освітнього процесу в інклюзивних класах та підвищення рівня професійної компетентності педагогів, що працюють з дітьми з ООП. Н.С. Пелих ознайомила присутніх з роботою ІРЦ, який також надає методичну та інформаційну підтримку педагогам, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, а також батькам цих дітей. О.Б. Чугаєвська та О.А. Зелінська акцентували увагу педагогів школи до форм та методів роботи з дітьми з ООП за певними нозологіями.
Учасники зустрічі обговорили основні досягнення та виклики в організації інклюзивного навчання у школі, зокрема, питання підготовки педагогів, формування громадської думки, підтримки батьків дітей з особливими освітніми потребами в обстоюванні прав їхніх дітей на рівний доступ до якісної освіти.
Безумовно, приймати дитину - означає любити її не за те,
що вона гарна, розумна, відмінниця, помічник і так далі,
а просто так, просто за те, що вона є!
що вона гарна, розумна, відмінниця, помічник і так далі,
а просто так, просто за те, що вона є!
Ю.Б.Гіппенрейтер
Немає коментарів:
Дописати коментар