вівторок, 20 листопада 2018 р.

«Я за безпечну подорож»


З 12 по 16 листопада 2018 року в Яворівській ЗОШ І-ІІІ ст. №2 проходив тиждень протидії торгівлі людьми під гаслом «Я за безпечну подорож». У рамках тижня психолог Конанець Х.В. та соціальний педагог Фітак І.Я. провели ряд інформаційно-просвітницьких заходів з метою підвищення рівня поінформованості учнів з даного питання.
  У 9-х класах було проведено анкетування «Торгівля людьми - це …». Учні ознайомились із поняттям «торгівля людьми», основними способами втягнення дітей в торгівлю людьми та як уникнути цієї проблеми.
  15 листопада десятикласники взяли участь у квесті «Я за безпечну подорож». Школярі підготували емблеми під назвою «Людина – не товар». Маршрут складався із п’яти зупинок з певними завданнями: зупинка 1 - «Історичними стежками України» (записати визначні історичні пам’ятки України); зупинка 2 - «Мандрівник» (дати відповідь на запитання з географії); зупинка 3 - «Знавці визначних місць світу» (скласти пазли визначних місць світу, назвавши пам’ятку та місце її знаходження); зупинка 4 - «Безпечна подорож» (скласти пам’ятку безпечної подорожі за кордон); зупинка 5 - «Спортивна» (спортивні змагання).
  Шістнадцятого листопада учні трьох шкіл м. Яворова вийшли на флешмоб «Я проти торгівлі людьми» задля того, щоб показати своє ставлення до цього ганебного явища.
  Проведення таких виховних заходів сприяє вихованню в учнів поваги до прав та основних свобод людини, підвищенню суспільного рівня їх знань щодо проблеми торгівлі людьми, розповсюдженню необхідної інформації серед молоді.

Немає коментарів:

Дописати коментар