четвер, 25 квітня 2019 р.

Мій стиль життя – здоров’я

  З 8 по 22 квітня 2019 року у Яворівській ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 проходила декада природничих наук «Мій стиль життя – здоров’я» у рамках відзначення Всесвітнього дня здоров’я і Всесвітнього дня Землі.
 Протягом двох тижнів учні школи брали активну участь у різноманітних тренінгах, дослідницьких проектах, конкурсах малюнків і плакатів. щоб усвідомити, що здоров’я не можна придбати раз і назавжди, а його потрібно берегти. Організм дитини може бути здоровим лише тоді, коли він розвивається, доповнюється різними новими корисними елементами, звичками і, таким чином, вдосконалюється. Тому потрібно вести здоровий спосіб життя, увесь час вчитися і поглиблювати потребу в ньому.

     Учні 8 – А класу разом з вчителем хімії Глущенко У. О. у дослідному проекті « Жувальна гумка» довели її негативний вплив на організм підлітків. Результати дослідження були представлені восьмикласникам нашої школи.
   Учні 8 – Б класу разом з вчителем біології Мурин  Л. І. проводили дослідження улюблених продуктів на вміст у них шкідливих хімічних елементів і свої дослідження оформили як виставку мультимедійних презентацій «Що ми їмо? Хімічний склад улюблених продуктів».
  Учні 7 – А класу разом з вчителем основ здоров’я Манько С. В. стали учасниками уроку - тренінгу « Цінуй своє здоров’я замолоду». Семикласники виконували вправу « Я дбаю про своє здоров’я так…» і гру – руханку «Сортуємо сміття». У підсумку школярі пообіцяли найближчим часом відмовитись від  своїх шкідливих звичок.
  Найменші школярі брали участь в конкурсі, втілюючи свої фантазії у   малюнках   і плакатах,   на тему « Здоровий спосіб життя»,  у яких вони зобразили шляхи  збереження  свого життя та здоров’я.
     22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символічним святом любові та турботи про наш спільний дім. Саме 22 квітня в різних куточках земної кулі,  небайдужі до екологічних проблем,  люди проводять різні яскраві і в той же час корисні заходи, спрямовані на те, щоб у світі стало більше чистоти і відповідальності.
    Учні 7 -9 класів нашої школи у цей день взяли участь у конкурсі плакатів « Земля – наш спільний дім», у яких представили  своє бачення  проблем нашої планети і її майбутнє. Кращі роботи були  відзначені грамотами.
      Семикласники взяли  активну участь у фотоколажі « Я і мій улюбленець». На фото діти висвітлили своїх улюбленців, про яких турбуються.
  Учні 9 – их класів створювали буклети « Мутагени і їх види», наголосивши на шкідливому впливі сучасної екології на організм людини в цілому.
  Учні 10 – А класу разом з вчителем біології і екології Мурин  Л. І. виготовили стенд « Краса і біль природи Яворівщини», на якому  представили нам зразки безжального людського впливу на прекрасну природу Яворівщини. Школярі створили інформаційні буклети про червонокнижні види рослин і тварин нашого краю.


Немає коментарів:

Дописати коментар