пʼятниця, 26 листопада 2021 р.

Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!

   22 листопада 2021 року у 8 – Б класі класним керівником Шиян Н.О. до Дня Гідності та Свободи було проведено виховний захід на тему: «Народ мій є! Наро мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!»

   Школярі хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих героїв XXI ст., пригадали трагічні сторінки 2013 -2014 рр., що навіки залишаються болючою раною нашої історії. Учні читали вірші, новітнім героям, переглядали відеоспогади про Небесну Сотню, слухали гімн Майдану. Кожен розумів, що саме він є частиною цієї цієї історії, що не знаючи минулого, не можна творити майбутнього.

Революція Гідності. Пишемо історію

22 листопада у 8-А класі відбулася виховна година присвячена Дню Революції Гідності та Свободи. Переглянувши відео "Революція Гідності. Пишемо історію.", діти пригадали буремні події восьмирічної давності, які закарбувалися в пам'яті, з'ясували причини супротиву. Дітей вразило те, якою рушійною силою може бути молодь та як об'єднюються покоління заради благородної мети. На думку учнів, Революція стала втіленням прагнення українського народу до свободи, самостійності та національного відродження.



Немає коментарів:

Дописати коментар