середа, 5 квітня 2023 р.

Створення STEM- моделі "Пізнаємо світ з середини".

STEMимо разом! Продовжуємо серію репортажів за підсумками кейс-проєкту "STEM-технології в ДІЇ". Репортаж  №7. Яворівський ЗЗСО І - ІІІ ступенів №2. Створення STEM- моделі "Пізнаємо світ з середини". 
Участь у створенні моделей допомагає здобувачам освіти набути навичок креативного мислення, розуміння способів застосування науково-технічних знань у реальному житті, а також буде поштовхом до вибору інженерної професії у майбутньому.
План проєкту
Кейс-проєкт «Пізнаємо світ з середини»
Лариса Мурин
Вчителька біології Яворівського ЗЗСО І – ІІІ ступенів №2, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «Вчитель-методист»
Анатомія кейсу (матеріал у семи розгортках «Наука/Знай наших! Українські біологи-винахідники», «Наука/Діючи локально – мислимо глобально», «Технологія/Створення STEM-мапи», «Інженерія/Створення STEM-моделей», «Мистецтво/Неймовірна клітина», «Дизайн/ОПРС + ...», «Інформаційні технології»).
Тема: «STEMимо разом! STEM-технології в ДІЇ"»
Провідна ідея: «Не важливо те, що ви знаєте. Важливо те, що ви можете зробити з тим, що ви знаєте». Борислав Білаш
Рівень: 8 - 9 класи.
Цілі: участь у проєкті допоможе здобувачам освіти набути навичок креативного мислення, розуміння технічних процесів та способів застосування науково-технічних знань у реальному житті, буде поштовхом до вибору інженерної професії у майбутньому.
Завдання: пробудити інтерес школярів, підігріти цікавість, заохотити мислення та дискусію до обраної теми; отримати додаткову інформацію, поглибити знання; розвинути і застосувати вміння вирішувати проблеми і робити раціональні висновки; розвинути комунікаційні навички; поєднати теоретичні знання з реаліями життя, перетворити абстрактні знання у цінності і вміння учня.
Тип кейсу: кейс-вправа.
Розв’язок   кейсу: дивергентний-творчий.
Аналіз кейсу: відкритий.
Очікувані результати:
· реалізація проєкту, під час якого учнівство ближче познайомляться з українськими біологами-винахідниками; науково-дослідницькими проєктами учнів нашої школи (розгортка«Наука»);
· виконання учнями серії тематичних інженерних завдань (розгортки «Технологія/Створення STEM-мапи», «Інженерія/Створення STEM-моделей»);
· виготовлення здобувачами освіти серії творчих завдань (розгортки «Мистецтво/Неймовірна клітина», «Дизайн/ОПРС + ...»);
· створення пам’яток «Наша гордість! Видатні біологи України, Львівщини, Яворівщини на сервісі Canva (розгортка «Інформаційні технології»);
· активному залученню учнів з особливими освітніми потребами до реалізації STEM-проєктів.
Навички, які розвиває технологія «кейс»: аналітичні, практичні, творчі,
комунікативні.
Час (довготривалий).

Немає коментарів:

Дописати коментар