пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Шкідливість алкоголю і тютюнопаління на організм людини


          10 березня 2020 року в Яворівській ЗОШ I-III ступенів №2  практичним психологом Юрійчук Х.В. було проведено профілактичну бесіду «Шкідливість алкоголю і тютюнопаління на організм людини» для учнів 7-а класу.
          Метою заняття було надати учням достовірну інформацію про тютюн і тютюнопаління, розвіяти поширені міфи про популярність і магічні властивості тютюну; формувати свідоме ставлення до власних вчинків, свого здоров'я та здоров'я інших людей як найвищої цінності; підвищувати усвідомлення щодо власної значущості, цінності, зміцнення почуття власної гідності; виховувати прагнення учнів до здорового способу життя.
          Учні були проінформовані про згубний вплив шкідливих звичок на репродуктивне здоров’я людини. Школярі разом із психологом  провели  бесіду на тему «Куріння та алкоголізм – це скоріше погано, ніж добре». Діти взяли участь у вікторині «Здоровий спосіб життя», слухали відомості про основні причини та наслідки алкоголю і тютюнопаління, складали заповіді «Ми за здоровий спосіб життя!»
          Зруйнувати значно легше, ніж створити. Дуже важко зберегти те, що маємо. Семикласники зрозуміли, що від них самих залежить, що вони оберуть: шлях до здоров'я чи від здоров'я. Поведінка людини, її спосіб життя є дуже важливими у збереженні здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар