У часі змін, мабуть, кожний учитель мріє стати натхненником для своїх учнів. Уміти бути дитиною для вчителя НУШ – важливе вміння. Це професія, яка дарує можливість у такий спосіб продовжити своє дитинство і зрозуміти своїх вихованців. Особливо це відчутно на уроках у 1- Б класі, де вчитель В. Кондратьєва творчо, креативно і по-новому підходить до занять. Підсумковий урок з теми «Світ професій» із інтегрованого курсу «Я досліджую світ», який відбувся 15.03.2023 р., був наповнений цікавими, змістовними завданнями. Здобувачі освіти , об’єднані у групи, виконували пошукові завдання, розв’язували ребуси, пригадували вивчені професії і описували риси, притаманні цьому чи іншому роду діяльності, складали звукові моделі назв професій.
На закріплення назв професій було спрямоване завдання «Дешифрувальник». Правильно розв’язані приклади на додавання і віднімання в межах 10 і поставлені у порядку зростання (для одної групи) і порядку спадання (для іншої групи) дозволили учням відгадати назви найпоширеніших професій.
Весела руханка, інтегрована із темою уроку, стала хвилинкою відпочинку, а улюблена гра із цеглинками LEGO додала своєї родзинки до уроку.
Після відпочинку здобувачі освіти продовжили роботу у групах кондитерів та модельєрів. Перша-прикрашала віртуальний торт , друга- одягала у вишуканий одяг уявних модельок.
Першокласники поділилися своїми мріями про майбутню професію: намалювали елементи обраної професії, а однокласники вгадували, якому роду діяльності це належить. І, як виявилося, у 1-Б класі ростуть майбутні модельєри, військові, поліцейські, лікарі і дорожні робітники.
Урок завершився самооцінюванням за допомогою шкали «Градус успіху».
Вчитель була на уроці фасалітатором та активним помічником першокласників.
Немає коментарів:
Дописати коментар