середу, 10 травня 2023 р.

Як рослини воду п'ють

 Учні 1-А класу Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ст №2 продовжують демонструвати свої успіхи у створенні практичного STEM кейсу разом із вчителем І.Кондрацькою.

В цьому році ми дуже багато з ними експериментували. Сьогодні хочу поділитися з вами одним з таких експериментів.
Діти - допитливі дослідники навколишнього світу. Дуже корисно не повідомляти їм готові знання, а допомогти отримати їх самостійно. "Скажи мені - і я забуду, покажи мені - і я запам'ятаю, дай мені зробити - і я зрозумію" - говорить китайська мудрість, дотримуючись якої намагаюся давати дітям самостійно проводити експерименти, вчу висувати гіпотезу, робити висновок, порівнювати його з припущенням. Пояснюю, що негативний результат, теж результат.
Тема досліду: «Як рослини воду п'ють»
Мета експерименту. Продемонструвати ,що рослини завжди поглинають воду нижніми частинами - це корінь.
Перш ніж проводити досвід з пекінською капустою, з'ясували з учнями, що вони знають про те, як рослини п'ють. Що хочуть дізнатися? І як це можна зробити?Діти, сказали, що рослини п'ють воду за допомогою кореня, а ось як вода рухається по рослині від кореня до листя не знають. Тому було запропоновано провести експеримент і дізнатися, як це відбувається.
Для проведення експерименту нам знадобляться 4 баночки, барвники, листя пекінської капусти. вода.
Висновок. Листя пекінської капусти забарвилися в кольори харчового барвника, значить, вода рухається по рослинах.



Немає коментарів:

Дописати коментар